Учнівське самоврядування
Наш час потребує нових лідерів – компетентних, відповідальних, здатних неординарно мислити. Тож до нашого шкільного учнівського самоврядування ми обираємо саме таких.
У Херсонській загальноосвітній школі ІІ-ІІІ ступенів №34 чітко визначено основні напрями роботи учнівського самоврядування, усі члени якого є творчими, здібними, ініціативними та користуються авторитетом.
Завданням учнівського самоврядування є:
1. захист прав та інтересів учнів та учениць;
2. підготовка та проведення конкурсів, творчих звітів, змагань;
3. забезпечення порядку в школі;
4. організація роботи із збереженням шкільного майна;
5. організація роботи із благоустрою території школи;
6. контроль за відвідуванням учнями та ученицями школи.
Склад учнівського самоврядування:
Президент школи Волик Анна
Лідерський склад:
- 5 клас: Якушев Богдан, Мєзєнцева Кіра;
- 7-А клас: Погосян Карина, Сіркіч Катерина;
- 7-Б клас: Зуєва Анастасія;
- 8 клас: Партола Любов, Климентенко Марія;
- 9 клас: Саковська Вероніка, Запєвалов Данило;
- 10-А клас: Чернуха Анна, Мерзалієва Надія;
- 10-Б клас: Волик Анна, Кісільов Денис;
- 11 клас: Шилов Андрій, Башаріна Тетяна.
Метою учнівського самоврядування є розвиток соціальної активності учнів та учениць, виховання в них почуття власної гідності, відповідальності, толерантності, поваги до власної та чужої праці, здатності до самоаналізу і самовиховання, готовності жити й діяти за принципами гуманізму, формування життєвих компетентностей. Над реалізацією мети працюють в школі такі сектори:
Сектор дисципліни і порядку:
Якушев Богдан;
Погосян Карина;
Башаріна Тетяна;
Партола Любов.
Сектор освіти і культури:
Сіркіч Катерина;
Саковська Вероніка;
Шилов Андрій;
Мєзєнцева Кіра.
Сектор милосердя:
Волик Анна;
Кісільов Денис;
Мерзалієва Надія;
Зуєва Анастасія;
Сектор спорту та дозвілля
Климентенко Марія;
Чернуха Анна;
Запєвалов Данило.
На даний момент робота Медіаклубу проходить не тільки у звичайному режимі, а й дистанційно!
Графік роботи: Вівторок, Четвер 15:00
Посилання у Zoom: https://mclub-ks.blogspot.com/p/blog-page.html